Co robić aby trening był efektywny?

Chcę zabrać się za ćwiczenia, mam takie postanowienie noworoczne 😉 Jednak póki co chciałbym się wdrożyć w ogóle w ćwiczenia, mam dużo zapału, jednak nie chciałbym go stracić. Nie chcę też zawalić się zbyt dużą ilością treningów, dietą i wszystkim na raz. Uważam że trzeba zaczynać powoli żeby się nie zniechęcić. Nie mam jednak za bardzo pomysłów co powinienem wprowadzić najpierw, a co sobie zostawić na później. 

Moim celem jest nabranie trochę masy i zarysowanie mięśni, gdyż jestem dosyć szczupły i chciałbym mieć większe mięśnie by nie wyglądać lepiej 😉

Co byście mi polecali na dobry początek nowego roku?

Dodaj komentarz
7 Odpowiedź(i)

Radziłbym ci na razie skupić się na ćwiczeniach. Po prostu ćwicz to co sobie zaplanujesz i na razie sie niczym nie przejmuj. Najważniejsze to żeby to polubił i się wdrożyl. Jak już się wkręcisz to będzie ci łatwiej dokładać do tego nowe rzeczy : )

Odpowiedział w Styczeń 4, 2017.
Dodaj komentarz

Pamiętaj żeby plan nie był przeładowany. zacznij od jakiś 3 treningów tygodniowo, bo jak zaczniesz pomykać codziennie to bedziesz miał szybko dość. Jeśli z czasem zechcesz więcej treningów to będzie ok, ale to dlatego że będziesz tego chciał bo będziesz to uwielbiał ;]

Odpowiedział w Styczeń 4, 2017.
Dodaj komentarz

jeśli chcesz żeby Jeśli chcesz ćwiczyć efektywnie to… musisz dużo spać 🙂 organizm potrzebuje zastrzyku energii po mocnym wysiłku i jeśli będziesz niedosypiał to szybko poczujesz się zbyt zmęczony na treningi i sobie odpuścisz, bo będziesz wykończony, aaa tego nie chcesz 🙂

Odpowiedział w Styczeń 4, 2017.
Dodaj komentarz

na początek żeby zobaczyć szybko efekty, co cię zachęci do dalszych ćwiczeń to proponowałabym jakieś białeczko, odżywkę jakąś łatwoprzyswajalną

Odpowiedział w Styczeń 4, 2017.
Dodaj komentarz

Słuchaj, bierzesz hantle w łapy i nawalasz aż się spocisz, aż czujesz że już masz zadyszke i z ciebie kapie! Wtedy możesz się czuć z siebie zadowolony, naj po wychodzeniu z siłki będziesz się czuł jak z waty i padniesz do łóżka i głęboko zaśniesz hehe

Odpowiedział w Styczeń 4, 2017.
Dodaj komentarz

przez kilka pierwszych tygodniu zaplanuj sobie ćwiczenia na maszynach,  a dopiero potem bierz się za wolne ciężary, bo do tego trzeba mieć już jakieś pojęcie o ćwiczeniu,

 

na razie z dietą też wyluzuj, nie jedz śmieci, ale nie przerzucaj się od razu na kurczaka z twarogiem, bo ci zbrzydnie,

 

podoba mi się twoje podejście, wszystko w swoim czasie c:

Odpowiedział w Styczeń 4, 2017.
Dodaj komentarz

a ja bym polecała jednak przyłożyć trochę wagi do odpowiedniego żywienia. to nie jest wcale takie trudne jakby się miało wydawać, wystarczy czasami przejrzeć gazetkę lidla i poszukać ciekawych przepisów, oni tam mają tego pełno. na dodatek w takiej gazetce promocyjnej są też jak sama nazwa wskazuje fajne promocje, więc można trochę przyoszczędzić na zdrowym odżywianiu : ) bo ono wcale nie musi być super drogie

Odpowiedział w Styczeń 11, 2017.
Dodaj komentarz

Twoja odpowiedź

Zamieszczając odpowiedź zgadzasz się z polityką prywatności i warunkami użytkowania.