Ostatni posiłek to podwieczorek

Moja matka i babka zawsze robiły tak, że kiedy chciały schudnąć to odstawiały kolację. Mam gdzieś ten obraz przede wszystkim mamy (babcia też tak robiła, jednak ona z nami nie mieszkała), która udręczała się odmawianiem sobie posiłków. Co ciekawe one rzeczywiście chudły na takich „dietach”. Mam teraz wrażenie, że aby schudnąć trzeba się po prostu zadręczać. 

Na mnie już ten sposób nie działa, kiedyś rzeczywiście działał i teraz jestem w panice, bo nie wiem w jaki inny sposób mam zadbać o swoją wagę. Od dwóch miesięcy nie jem kolacji a waga ani drgnęła. Co lepsze robię jeszcze kolację mężowi i dzieciom a sama nic z tego nie zjadam. 

Może po prostu trzeba zadręczać się bardziej? Dieta nie kojarzy mi się z niczym innym jak bólem, który trzeba znosić przez jakiś czas. Mama po jakimś czasie znowu tyła, ale wystarczyło odstawić kolację i wracała do swojej normy. Ćwiczenia fizyczne to dla mnie jakaś masakra, nie jestem już młódką, nie będę się pocić i wymachiwać rękami w grupie 20 latek w fitness clubie. Mój wygląd by je co najwyżej obrzydzał. Nie lubie niczego co jest związane z fitnessem zresztą, żadne brzuszki, pompki, przysiady, wymachy. To okropieństwo. Są jakieś prostrze sposoby na pozbycie się wagi?

Zapytał w Grudzień 21, 2016 w Dieta.
Dodaj komentarz
5 Odpowiedź(i)

o rety, serio ktoś jeszcze wierzy w takie diety jak niejedzenie kolacji? przecież sama powiedziałaś, że matka tyła, tzn miała efekt jojo, więc ta dieta NIE DZIAŁA. 

bardzo dobrze że ta twoja waga nie chce się ruszyć, w końcu do ciebie dociera że to nie jest sposób, żadne większe katowanie się nie pomoże.

no chyba że chcesz osłabić swój organizm i pozbawić się mięśni, bo tłuszcz zostanie

Odpowiedział w Grudzień 21, 2016.
Dodaj komentarz

Nasze mamy i babcie, ojcowie i dziadkowie nie mieli zbytniego pojęcia na temat ćwiczen fizycznych i tego co się dzieje z naszym organizmm. Chwytali się tego co mogli, tak więc mniejsza ilość jedzenia musiała się równać chudnięciu. Jednak taka metoda jest nietrwała i zła, bo nie wprowadza pozytywnych nawyków do twojego życia! Wybacz, ale bez ruchu nie schudniesz. Za ograniczeniem kalorii musi iść zdrowy ruch. Jednak hola nie każdy ruch musi być okropny? Można tańczyć, jeździć na rowerze, uprawiać jogę, pływać, jeździć na nartach, rolkach, serfować na kite surfingu! Dlaczego ci się wydaje że każde ćwiczenia musż abyć okropne i muszą przypominać fitness? Pomyśl co zawsze ci sprawiało przyjemność i jakie zabawy ruchowe lubiłaś najbardziej. 

Odpowiedział w Grudzień 21, 2016.
Dodaj komentarz

Po pierwsze: zacznij jeść kolację razem z rodziną 😉

Po drugie: zagoń męża i dzieci do pomocy, albo niech sami coś czasem przygotują! mama też może chcieć coś czasem dostać prosto pod nos 😉

Odpowiedział w Grudzień 21, 2016.
Dodaj komentarz

Zobacz niejedzenie kolacji nie ma sensu.  Jeśli zjesz ostatni posiłek koło 17, bo napisałaś w tytule ostatni posiłek po podwieczorku. Zakładając, że sniadanie jesz koło 7 rano to jest to aż 14 godzin bez jedzenia. Czy w ciągu dnia wytrzymałabyś tyle czasu bez posiłku? To nie jest normalne dla organizmu i on wtedy nie wie co się dzieje. Będzie próbował gromadzić energię na te 14 godzin, przez co tak naprawdę będzie ci trudniej schudnąć. Ostatni posiłek powinien zostać zjedzony 3-4 godziny przez snem, może a nawet powinien być lekki, ale dzięki temu nie będziesz chodziła głodna spać. Przecież to można by oszaleć, ja bym chyba non stop myślała tylko o jedzeniu ; ooo!

Odpowiedział w Grudzień 21, 2016.
Dodaj komentarz

Odpowiednia dieta, aktywność fizyczna oraz suplementacja to gwarancja skutecznego odchudzania. Warto również wykonać badania genetyczne. To w naszym DNA jest zapisane, m.in. czy mamy wrodzoną skłonność do otyłości oraz jakie geny odpowiadają za nasz apetyt. Wyniki badań pokażą, m.in. jak skomponować właściwą dietę, ile powinieneś jeść białek, tłuszczów i węglowodanów, z jakich produktów zrezygnować, a które są dla Ciebie wskazane, jaki rodzaj aktywności fizycznej ułatwi Ci zrzucenie kilogramów. Zalecam skorzystanie z badania „Otyłość” laboratorium Vitagenum. Zachęcam również do przeprowadzenia badania „Fit On” lub „Fit Ona”. Dzięki nim dowiesz się jak maksymalnie wykorzystać tkwiący w organizmie potencjał oraz jakie czynniki w największym stopniu wpływają na zachowanie prawidłowej masy ciała, jaki rodzaj diety i aktywności fizycznej jest wskazany właśnie dla Ciebie. Przeprowadzenie badań jest bardzo proste. Zestawy zamawia się przez internet do domu, pobiera próbkę materiału genetycznego, a następnie odsyła się do laboratorium, gdzie analizują je specjaliści. Wyniki otrzymuje się drogą elektroniczną. 

Odpowiedział w Grudzień 21, 2016.
Dodaj komentarz

Twoja odpowiedź

Zamieszczając odpowiedź zgadzasz się z polityką prywatności i warunkami użytkowania.